top of page

Pe ce mi-am cheltuit banii…

Nu o sa ma credeti insa este prima zi in care stau si eu tolanita in pat la ora asta. In mod normal fie as fi la serviciu, fie prin New York, fie undeva la o terasa sorbind incet dintr-un Mojito. Da, vara asta m-am abonat la Strawberry Mojitoes. N-am mai baut atat de mult alcool de mult timp. Nu obisnuiesc, chiar deloc, insa mai sunt momente in care te duci si tu cu valul.

Mi-e dor de casa, cel mai mult mi-e dor de mama si de imbratisarile calde ale prietenului meu, insa nici n-as pleca de aici. Pentru prima data in viata mea simt ca mi-am gasit locul. Printre miile de momente frumoase nu am timp sa ma gandesc la casa sau la romania. Cand ajung seara tarziu acasa si inchid ochii inima ma poarta inapoi la meleagurile noastre si ma apuca un dor nebun, insa in rest, n-am timp nici de respirat. Iar cand vreau si eu sa ma relaxez, imi aduc aminte de voi si imi dau seama ca nu am mai facut un update de 3 saptamani. Imi cer mii de scuze insa viata mea din acest moment e intr-un ritm atat de alert incat trebuie sa tin si eu pasul cu ea.

Am renuntat la unul din job-urile mele, stiati ca aveam 2, si acum lucrez full time numai la un restaurant. Devenise mult prea dificil, nu fizic, ci mental mai mult. Voiam si eu sa mai ies, sa ma plimb, sa cunosc oameni si sa simt traiul american. Cu 2 joburi e cam greu. Asa ca am analizat bine, mi-am dat demisia de la cel care aducea mai putini banuti, iar acum lucrez doar 4-5 zile pe saptamana si am si timp de mine. Au mai ramas doar 3 saptamani, asa ca incerc sa storc toata fericirea si frumusetea din vara asta.

A inceput mai cu stanga, Atlantic City m-a adus in genunchi si in depresie, zau. Insa revenirea a fost spectaculoasa! Acum locuiesc singura intr-un apartament (pe care dau o gramada de bani) cu aer conditionat, propria mea baie si conditii bune ca acasa in Romania. Banii pe care nu ii dau pe chirie.. ii dau prin Mall-uri. Obsesia mea pentru bijuterii si adidasi si-a gasit intr-un final fericirea aici. Chokere peste chokere si nike peste adidas si pantofi cu toc.. Nu mai pomenesc de haine si genti. Ma trezesc in fiecare dimineata si primul lucu pe care il vad este noua mea obsesie de la Kate Spade. Insa nu despre lucruri materiale vreau sa va povestesc ci despre cele care imi vor ramane vesnic in suflet.

Am avut ocazia sa lucrez in Los Angeles pe platourile de filmare de la un nou beauty show care va fi difuzat la sfarsitul lunii. A fost asa, plin cu de toate. Am cunoscut oameni mari si oameni si mai mari. Am stat de vorba cu youtuberi internationali si producatori de moda, fotografi si editori Vogue. Mi-a crescut inima incat nu imi mai tine toracele toate emotiile. Ba chiar am avut ocazia sa apara si eu intr-o filmare, va anunt eu cand e cazul, deocamdata am semnat un contract si nu pot sa va dezvalui nimic.

Los Angeles a fost frumos, insorit si uscat. Miami in schimb e alta poveste. De cand am aterizat m-a palit o umiditate cum nu am mai simtit in viata mea. Umiditate din aceea grea, apasatoare, care iti umple plamanii si te lasa fara suflu. Am petrecut cu alti straini la piscina hotelului pe jumatate dezbracata, m-am plimbat cu bicicleta prin arsita si m-am bronzat, am mancat sushi pana mi-a venit rau si am incercat toate pub-urile de pe strada centrala. Mi-am clatit ochii pe masini luxoase ale caror nume nici nu ma incumet sa le scriu ca nu stiu cum, haha, am mancat greieri si am facut baie in apa calda a oacenului la ora 2 noaptea. Mai mult am stat stresata sa nu imi fure cineva hainele si telefonul, altfel ar fi fost relaxanta experienta.

Am avut ocazia sa stau la masa cu seful sectiei de oncologie din oras care, spre surpriza mea, e roman! Mi-a povestit despre examene si toate aventurile prin care a trecut ca sa ajunga aici. Sunt multe hopuri de sarit insa merita, asa zice el. Daca ai motivatie si esti pregatit sa iti sacrifici timpul, merita. Cand ma gandesc ca mai am doar 2 ani de facultate m-a apuca spaima. Imi doresc enorm sa vin aici insa e o decizie care imi va schimba total viata, asa ca inca ma gandesc. America insa este pe lista. Mai ales acum ca am cateva cunostinte care sunt pregatite sa ma ajute cu orice. Asta e frumos la americani, au o inima mare si sunt gata sa te primeasca.

Gata si cu relaxarea pe azi, iar intarzii la serviciu! Sper ca vara voastra este pe masura si ca va bucurati ca si mine de soarele arzator. Va pup!

Ani


Medicina 1
Anchor 1
bottom of page