top of page

Primele impresii din State!


Au trecut doar doua saptamani insa ma simt ca si cum sunt aici de cateva luni. S-au intamplat multe si nimic, cred ca stiti si voi la ce ma refer, vorbesc despre toate acele momente poate nesemnificative insa care iti raman in minte atunci cand la sfarsitul zilei iti faci un bilant mental. Nu cred ca sta nimeni sa se gandeasca la cum a fost tura lui din acea dimineata ci la lucrurile mici dar surprinzatoare! (Ani la 7/11 " Ah... ce-as manca o gogoasa... - Tipul de la caserie o aude si ii ofera una gratis- Pentru mine?? Serios?? Fara bani??? Oh man! ). Poate pare pueril insa ma bucur ca un copil de fiecare data cand vad un astfel de gest.

E foarte amuzant. Aveam impresia ca voi ajunge in State si ca ma voi simti inghitita de un val de oameni ocupati si de toata cultura americana si...asa a si fost! Daca in Austria lumea parea rece si prinsa in rutina zilnica, cu ochii in telefon/laptop si cu gandul la cine stie ce, primul pas in America si deja lumea a inceput sa-mi zambeasca mai mult si sa ma intrebe despre ziua mea. Va spun sincer, mi-am lasat valizele jos si timp de 10 minute m-am relaxat privind cum lumea se imbratiseaza si rade tare. Cred ca eram si putin speriata. Daca pana in acel moment America era doar un vis, vazandu-ma in aeroport, totul a prins contur si a devenit realitate. There is no going back!

Trecand peste primul soc de a ma afla fizic intr-o alta tara, singura, doar eu cu mine si valizele mele pe jumate goale, totul a mers destul de bine! Avand si experienta de acum 2 ani, m-am descurcat mult mai bine in aeroport. De asta imi era cel mai frica, nu zborul in sine ci drumul din aeroport spre cazare. Am gasit o persoana draguta care sa imi explice orarul autobuzelor si apoi mi-am cumparat primul Starbux si am asteptat. Iar acum iata-ma aici, stand frumos la biroul de la hotelul la care lucrez, "furand" putin internet si bucurandu-ma de aerul conditionat. Cu toate ca nu prea inteleg cum pot lucra oamenii de aici in temperatura asta. E placut acum pentru ca am o bluza cu maneca lunga si o jacheta pe mine insa doar pentru ca in prima zi am inghetat. Afara in schimb nu poti respira de caldura. Si asta ma aduce la primul punct din lista mea!

 

1. Temperatura e atat de frumoasa! E cald, nu am sa va mint, cateodata simt ca ma topesc sau ca imi iau foc coapsele de la blugii mei negri (singura pereche pe care am adus-o, why, Ani? Just why?) insa e o caldura uscata, care te invalueste si nu iti lasa senzatia aceea de sauna. Pielea mea se simte atat de bine aici! Tenul meu este foarte uscat in mod normal, mai ales pe obraji si pe frunte insa de cand sunt aici am observat o diferenta semnificativa. Cine ar fi crezut ca temperatura si climatul pot influenta atat de mult felul in care se simte pielea. Chiar si Kaisser imi zicea ca pielea lui e mult mai uscata in Romania insa chiar daca dadeam din cap, nu il credeam :)) Haha.. I mean.. cat de multe stiu baietii despre frumusete si skincare? Dar avea dreptate :D Stie el ce stie.

 

2. Internetul e scump. Si nu se gaseste oriunde. Ai fi crezut ca o tara atat de bogata si de dezvoltata ar fi avut wify gratuit peste tot insa... din acest punct de vedere noi stam mult mai bine. Asa ca you guys, care sunteti acum acasa, bucurati-va de conexiunea premium si de viteza. Iar daca pana acum ma laudam cu Simona Halep si Transfagarasan, acum imi incep prelegerea despre Romania cu Internetul nostru magnific.

 

3. Mancarea arata bine insa.. nu e pe masura aspectului. Totul e plin de sare si de aditivi. Habar nu am cum isi produc mancarea insa cred ca si merele lor au sare in plus. Sunt intr-o constanta stare de balonare si nu mai stiu ce sa fac. Apa beau, va garantez, cred ca s-au saturat colegii mei de toate pauzale mele de baie. Deja mi-e dor de mancarea de acasa.

 

4. Ospitalitatea la ea acasa. Toata lumea este friendly si gata sa iti sara in ajutor. Inclusiv pe strada te poti trezi cu un "Hey! Have a great day today" asa ca oricat de rau ti-ai putea incepe ziua, devine dintr-o data mult mai frumoasa. Si eu la randul meu am inceput sa zambesc mai mult si sa am conversatii cu oamenii de la trecerea de pietoni si uite asa dam si noi mai departe ce invatam.

 

5. Free stuff is the best stuff. La job-ul meu avem un coltisor cu foarte multe snacksuri si chiar daca nu iti este foame, din curiozitate macar incerci tot felul de lucruri in fiecare zi. Noile mele obsesii: Pocky (sticksuri cu ciocolata), vinegar chips si Annie's jello. Mai au si niste patratele facut din covrigei care au la interior unt de arahide si sunt delicioaseeee, combinatia perfecta dintre dulce si sarat.

 

6. Mi-a luat doua zile sa gasesc o persoana care sa aiba un incarcator pentru Andorid. America= Home of Iphone and Mac!

 

7. Poate o sa vi se para random insa baile de aici au un sistem mult mai eficient, zic eu, haha :) Vasul are mai multa apa si cand apesi o clapita totul este evacuat si apoi se umple din nou pana la jumatate. Plus ca e prima data cand vad hartie de pus pe vasul de toaleta si servetele sanitare. Iar in unele lucruri gasesti si dispensoare cu pro

duse de ingrijire feminina. Pretty cool, huh?

 

Cam atat pentru acum. Am inceput sa primesc niste priviri suspicioase asa ca zic eu, e timpul sa imi schimb locatia. Gasesc eu un alt coltisor racosor si cu internet bun. Dar ma intai, gotta stock up on some snacks. Vacanta/Munca abia incepe asa ca am foarte multe sa va spun. Am inceput sa lucrez la un proiect foarte interesant despre care insa nu va pot spune multe pentru ca am semnat un contract insa va pot spune atat: in toamna ma veti putea vedea pe marile ecrane. Nu stiu daca si in Romania insa cu siguranta va fi difuzat in state. Ah, cat mi-ar placea sa va spun! De asta nici nu postez foarte mult pe InstaStory zilele acestea, totul trebuie sa fie secret pentru ca au o strategie de PR foarte bine pusa la punct.

Voi incerca sa editez cat de curand u videoclip asa ca nu uitati sa va abonati pe canalul meu. Iar daca aveti orice intrebari sau vreti sa ne cunoastem, va astept pe Instagram: Ana Bella Official. Va doresc o vara de neuitat!

Va pup!

Ani


Medicina 1
Anchor 1
bottom of page